19 Ağustos 2009 Çarşamba

My Way

Evet bi tatil kokusu alıyorum:) Bir iki hafta sonra sonunda bi tatil yapmayı düşünüyorum. Okul bittiğinden beri stajdı çalışmaktı derken ilk defa bu yaz tatil yapma fırsatı bulamadım.. Ha üzülüyor muyum hayır.. Zaten benim tercihim. Bu yaz çalışmayı tercih ettim. İçimden gelen bir şeydi, zaten şu bölüme girdiğimden beri hep üstümde aklımda fikrimde bu var, zamanımı boşa harcamayıp bir şeyler öğrenmeyi bir hayat felsefesi haline getirmek. Bu sadece "böyle yapmalıyım" diyerek yapılacak bir şey değil, bunu yapmak için hayata bakış açın böyle olmalı. Öğrenmek senin için hayatın "default" olarak getirdiği bir şey olmalı ve sen buna karşı koymamalısın. Herkesten bir şeyler öğrendiğimin bilincine vardığımda 3 ay önceydi sanırım... Okuldaki bir arkadaşından köşedeki bakkala, kazı kazancıdan henüz tanıştığın birine kadar herkes. Herkesten bir şeyler öğrenebileceğini bilmek de aslında herkesi sevmekten geçiyor. İnsanları seversen ve onları hem iyi hem kötü yanlarıyla kabul edersen işte o zaman onlardan bir şeyler öğrenebilirsin. Ben de bu düşüncede hayatımda seyrederken bir bakmışım kendimi izmir teknokentte, bir bakmışım eskişehirin bağlar caddesinde bi firmada, bir bakmışım istanbulun nevizadesinde buluyorum. İşte bu benim yolum, I did it my way...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder