25 Ağustos 2009 Salı

MSP Yolunda:)

Msp başvuruları bu yıl biraz geç de olsa başladı. Evet geç diyorum çünkü iki hafta içinde hazırlamamızı bekliyorlar videoları:) Başlarda yaparım diyordum da süre azalınca bi stres sardı tabi. "eeee..."lemeden nasıl konuşacagım diye en önemlisi. Çünkü birkaç deneme çekimi yaptım ve doğaçlama konuşmak istediğimden söylediğim şeylerin arasında bi "es" kaçınılmaz oluyor. Benim de birinin konuşmasında en çok takıldığım şey aralardaki bu garip seslerdir. Tabi kendi konuşmamı izleyince de takıldım ben bu garip seslere! Aslında öyle vahim bir durum yok ama takıldım işte. Ama bu arada şunu fark ettim kendimden bahsederken. Gerçekten çok güzel işler yapmışım şimdiye kadar, sadece okula gidip gelmemişim. Kendimi geliştirmek için çok şey yapmışım. Hem de can-ı gönülden. Kendime bir alkış!:)
Msp olmayı gerçekten çok istiyorum. Çünkü mesleğimi çok seviyorum. Bu yüzden de sadece derse girip çıkmakla tatmin olmuyorum ve sosyal anlamda şimdiye kadar katettiğim basamaklardan bir üst basamağa çıkmak istiyorum. Hayallerime giden yolda Microsoftun yeri çok büyük çünkü. Ve hayatımda mutlaka Microsoft olsun istiyorum. Yani onu hayatıma koyacak kadar seviyorum ve istiyorum. Umarım bu 2009-2010 döneminde okulumzdaki microsoft student partner ben olacağım. Büyük sabırsızlıkla bekliyorum.:) Ama önce videomu çekmem lazım tabii. Hadi kolay gelsin bana.:)
http://www.msakademik.net//haberdetay.aspx?id=215

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder