7 Kasım 2009 Cumartesi

readmee.com tam gaz devam

Şu günlerde derginin kasım sayısı çıkacak ama ben ekim sayısını daha şimdi duyuruyorum kusura bakmayınız malum bir süredir işlerimden dolayı blog inputuna ve msn gibi iletişim araçlarına rağbet edemedim. Lafı fazla uzatmadan içeriği görelim.

Java Programlama Dizisi -5-
Bilişim Çağında Nanoteknoloji Olgusu
Google Servisleri -2-
Network Planlaması -3-
Captcha Kontrolü
IRONPYTHON
JQuery
VMware Tools, Settings ve DNS Kurulumu
Imagine Cup 2010
Actionscript 3.0 ile Platform Oda Oyunu Örneği -2-

Tüm yazılara http://www.readmee.com/ adresinden ulaşabilirsiniz. Bu sayıda da actionscript serime devam ettim. Stajda yaptığım oyunun ikinci kısmını anlattım. Gerçi yazması biraz aceleye geldi ama gene de başarılı diye düşünüyorum en azından kodların tamamı var başka hiçbişey olmasa bile bu yeterli olurdu zaten. O zaman niye makale yazıyosun kardeşim git kendi kendine bi source kod bankası yap madem diyebilirsiniz tabi bu durumda, haklısınız:) neyse ki ben açıklamasını da yazdım canım bu tarz düşünsel saldırılara maruz kalmayacağım çok şükür:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder